problem techniczny z paczkomatem
Dzień dobry!
 
Od jakiegoś czasu mierzymy się z dziwnym, nie zawsze występującym i bardzo uciążliwym problemem technicznym przy wyborze punktu odbioru przy wysyłce paczkomatowej. Mimo jego wybrania system nie chce przepuścić zamówienia pokazując komunikat o braku wybranego punktu odbioru.
Niestety zgłoszenia do supportu niewiele pomogły, ponieważ nie widzą tego błędu a my jesteśmy bezradni. Dopóki nie usuniemy powodu powstawania prosimy w razie wystąpienia tego błędu postępować według poniższej instrukcji.
 
//Jesteśmy dostępni pod telefonem 667 373 781 lub 722 299 059, chętnie pomożemy//
 
1. Do koszyka do swoich zakupów prosimy dodać produkt z tego linku:
 
Jest to równowartość kosztu paczkomatu czyli 18 zł
 
2. Następnie prosimy o wybranie sposobu wysyłki // zamiast PACZKOMAT wybrać ODBIÓR OSOBISTY//
 
3. Wypełnić kolejno wszystkie dane
 
4. Na końcu w polu UWAGI wpisać ręcznie adres paczkomatu jaki ma zostać wybrany do wysyłki.
 
W ten sposób omijamy ręcznie błąd i zamówienie zostaje normalnie przyjęte
 
Najmocniej przepraszamy za problem, niestety na razie jego naprawa jest w toku i nie umiemy pomóc w inny sposób :(
 
Mamy nadzieję, że przeciwności nie zniechęcą Państwa do zakupów
 
Z uściskami
Szalone nitki <3 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl