Zwroty i reklamacje

Jak postępować w przypadku reklamacji lub chęci zwrotu?

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

ZWROT to ustawowe prawo klienta kupującego na odległość więc TAK, PRZYJMUJEMY ZWROTY, chociaż liczymy, że produkty spełnią oczekiwania i nie będzie potrzeby zwracania ;)

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie (bardzo ułatwia rozpatrzenie) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami

Adres do zwrotów: 

Szalone nitki Krzysztof Stachurski

ul. Kościelna 9/1, 26-230 Radoszyce

tel 667 373 781

Zwrot następuje na koszt kupującego.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Formularz może być napisany odręcznie,ważne żeby zawierał wyszczególnione informacje

Pobierz Formularz odstąpienia od umowy »

PODANIE NUMERU KONTA JEST OBOWIĄZKOWE!!! NIE POSIADAMY DANYCH PŁATNOŚCI. ABY WYKONAĆ ZWROT MUSIMY MIEĆ GDZIE GO WYKONAĆ :)

Podanie przyczyny zwrotu lub uwag do produktu nie jest obowiązkowe ale pomaga Nam wprowadzać zmiany jeśli produkt tego wymaga.

W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu- 667 37 37 81

Nie zwracamy środków na numer telefonu

Nie obieramy pobraniowych paczek zwrotnych

Zwrot wysłany na inny adres niż wskazany wyżej może nie zostać przyjęty do rozpatrzenia, prosimy o dokładne wskazanie adresu- ten powyżej.

 

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Jest on bardzo przydatny i zwiera wszystkie potrzebne informacje aby zwrot przebiegł sprawnie i szybko. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i jeśli dotyczy reklamacji to opisana przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, numer konta do zwrotu środków.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu. Przed wysyłką warto się z nami skontaktować mailowo ;)

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Szalone nitki Krzysztof Stachurski

ul. Kościelna 9, 26-230 Radoszyce

tel 667 373 781

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl